Dyżur doradcy rolniczego - dopłaty obszarowe - ARiMR. Pomoc konsultanta


Dyżur doradcy rolniczego w siedzibie Urzędu Gminy Pcim, pok. nr 24 - w każdy poniedziałek w godz. 8:00-12:00.

Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnych porad!

Dopłaty obszarowe - ARiMR. Pomoc konsultanta
Począwszy od 15.03.2020 r. przywrócone zostają dyżury konsultanta w zakresie pomocy w składaniu wniosków o dopłaty obszarowe w siedzibie Urzędu Gminy Pcim, pok. nr 24. Wyznaczone terminy:
- Poniedziałek w godz. 08:00 - 12:00
- Wtorek w godz. 08:00 - 12:00

-Środa w godz. 8.00-12.00
- Czwartek w godz. 08.00 – 12.00

Uwaga: Konsultant przyjmuje wnioskodawców w czasie wyznaczonym na składanie wniosków po wcześniejszym ustaleniu terminu przez telefon nr 122748050 wew.18

UWAGA: W roku 2021 nie ma możliwości złożenia uproszczonego oświadczenia zastępującego wniosek o przyznanie płatności.

Ponadto od roku 2021 do rolników nie będzie już przesyłany spersonalizowany formularz wniosku wraz z materiałem graficznym w wersji papierowej.

TERMIN SKŁADANIA WNIOSKU i ZMIAN DO WNIOSKU W ROKU 2021

Wniosek o przyznanie płatności wraz z wymaganymi załącznikami (dokumentami), składa się w terminie od dnia 15 marca do dnia 15 maja br.

W związku z tym, że w 2021 r. 15 maja przypada w sobotę, złożenie wniosku możliwe jest do dnia 17 maja 2021 r.

Wniosek może być także złożony w terminie 25 dni kalendarzowych po terminie składania wniosków, tj. do dnia 11 czerwca 2021 r., jednak za każdy dzień roboczy opóźnienia, stosowane będzie zmniejszenie płatności w wysokości 1% należnej kwoty płatności.

Zgłoszenia zmian we wnioskach można składać do dnia 31 maja 2021 r. 

SPOSÓB SKŁADANIA WNIOSKU

Wnioski składa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem aplikacji eWniosekPlus. Aplikacja ta  udostępniona jest na stronie internetowej Agencji Restrukturyzacji i­­ Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) https://www.arimr.gov.pl/dla-beneficjenta/system-teleinformatyczny-arimr-wniosek-przez-internet/ewniosekplus.html

Do zapewnienia rolnikom pomocy technicznej w zakresie wypełniania i składania wniosków przez Internet, ustawa zobowiązuje kierownika biura powiatowego ARiMR.

OGÓLNE INFORMACJE O PŁATNOŚCIACH BEZPOŚREDNICH pod linkiem: https://www.gov.pl/web/rolnictwo/platnosci-bezposrednie-w-2021-r

Przypominamy: numery telefonu dostępne na stronie w zakładce „Oddziały Regionalne ARiMR” pod linkiem:  https://www.arimr.gov.pl/o-arimr/oddzialy-regionalne/malopolski-or06/dane-teleadresowe.html

Szczegółowe informacje pod linkiem: https://www.arimr.gov.pl/dla-beneficjenta/system-teleinformatyczny-arimr-wniosek-przez-internet/ewniosekplus/komunikaty_2021.html

NAJNOWSZE AKTUALNOŚCI
mapa strony

Urząd Gminy Pcim - 32-432 Pcim 563

tel. (012)274-80-50 - fax (012) 274-87-54 - email: info@pcim.pl